BUSINESS COMMUNICATION IN BUSINESS MANAGEMENT AND QUALITY SYSTEMS
Main Article Content
Abstract
Meticulously analysis and research in practice show that the strategic orientation of business systems continuously improve business communications to achieve positive business results and improving the business and that the driving force in this process lies in the constructive management of human resources.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Denić, N. (2010). BUSINESS COMMUNICATION IN BUSINESS MANAGEMENT AND QUALITY SYSTEMS. BizInfo (Blace) Journal of Economics, Management and Informatics, 1(1), 209–215. Retrieved from http://www.bizinfo.edu.rs/index.php/bizinfo/article/view/124
Section
Articles
References
1. Гарвин, Д. А., Мајкл А. Роберто (2005). Промене путем убеђивања, ХБР, Фебруарy
2. Wheten, D., A., Kim, Cameron, S. (1995).“ Developing Management Skills“, Harper Collins College Publishers.
3. Dan Kurzman, A. „Killing Wind: Inside Union Carbide and Bhopal Catastrophe“, New York, McGraw Hill, Arthur Sharplin,
„Union Carbide of India Ltd“, Journal of Management, Case Studies 2.
4. Shapiro Irvin, „Managerial Communication: The view of inside“, California Management Review,1984.
5. Вујић, Д. (2008). Менаџмент људских ресурса и квалитет, треће и допуњено и измењено издање, ЦПП, ДПС, Београд
6. Вујић, Д. (2004). Мотивација за квалитет, друго допуњено издање, ЦПП, ДПС, Београд
2. Wheten, D., A., Kim, Cameron, S. (1995).“ Developing Management Skills“, Harper Collins College Publishers.
3. Dan Kurzman, A. „Killing Wind: Inside Union Carbide and Bhopal Catastrophe“, New York, McGraw Hill, Arthur Sharplin,
„Union Carbide of India Ltd“, Journal of Management, Case Studies 2.
4. Shapiro Irvin, „Managerial Communication: The view of inside“, California Management Review,1984.
5. Вујић, Д. (2008). Менаџмент људских ресурса и квалитет, треће и допуњено и измењено издање, ЦПП, ДПС, Београд
6. Вујић, Д. (2004). Мотивација за квалитет, друго допуњено издање, ЦПП, ДПС, Београд